“Aku Adalah Pengejar Syurga Akhirat, Bagiku Dunia Ini Adalah Tempat Mempersiapkan Segala Sesuatu Untuk Meraih Syurga Akhirat. Aku Yakin Bahawa Syurga Akhirat Tidak Akan Pernah Dapat Aku Raih Kecuali Aku Boleh Menikmati Syurga Dunia Terlebih Dahulu"

Sunday, January 30, 2011

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...

hai...salam permulaan dalam dunia baru ini..kalo sebelum ni saya lebihkan masa bersama facebook, sekarang sy nk beralih arah n menuju puncak bersama blog pulak. Semoga semua ini mendapat sokongan daripada kawan2 semua dan juga mendapat keredhaan Allah SWT.


Blog Kijang Samudera ini dicipta atas dasar untuk memberi pandangan sebagai seorang rakyat Malaysia yang sentiasa memerhatikan setiap ape yang berlaku di sekeliling. Pandangan tetap pandangan, ianya mungkin betul, mungkin juga salah. Everyone can give the idea. This world are flexible to all people. Terbinanya blog ini juga adalah untuk mengisi masa terluang bagi berkongsi ilmu utk kehidupan samada dunia atau pun akhirat seperti bidang Agama, Politik, Sosial, Pendidikan, Cinta, Perkahwinan dan lain2 yg difikirkan sesuai.


Sekian saje la dulu sebagai permulaan bicara...

No comments:

Post a Comment